LOGO | BRÄNDI-ILME | PRINTTI- & DIGILEHDEN BRÄNDIUUDISTUS JA TAITTO

Kanssanne työskentely on ollut helppoa monestakin syystä. Olette sitoutuneet prosessiin kanssamme siten, että yhteistyö on tuntunut jatkuvasti turvalliselta. Selvititte alkuun huolella, mitä toivomme, haluamme ja tarvitsemme, ja olette myös kuunnelleet muutostoiveemme, -ideamme, ja -ehdotuksemme. Kaiken kaikkiaan olette onnistuneet viestimään tavallanne toimia, että haluatte tehdä työnne hyvin. Mielestäni saitte myös todella hienosti kiinni verkko- ja printtilehteämme koskevasta uudistustarpeesta. Lopputulos on aikaa kestävä ja arvokas, mutta silti raikas ja riittävän rento. Olette tulleet merkittävällä tavalla vastaan myös aikataulujenne suhteen. Tällaista joustavuutta ei voi vaatia ja edellyttää keneltäkään, mutta olette silti olleet siihen valmiita.

Pidän siitä, että verkkolehti ja printtilehti keskustelevat ilmeensä puolesta hyvin keskenään. Valitut vihreät ja turkoosit värit eivät ole ilmeisimpiä mahdollisia, mutta eivät myöskään liian outoja tai trendikkäitä. Ne onneksi myös erottavat meidät muista kristillisistä medioista selkeästi. Myös valitut fontit kestävät nähdäkseni aikaa. Lyhyiden viivojen käyttäminen tuo viimeisteltyä ja harkittua ilmettä pienellä ja vaivattomalla keinolla. Pohjasivut toimivat taiton apuna hienosti. Lopputulos on sekä klassinen että moderni hyvässä suhteessa. Ulkoasusta olemme saaneet lukjoiltamme hyvin vähän negatiivista palautetta, positiivista sen sijaan runsain mitoin.

— Maija Latvala, Suomen Viikkolehti, Päivä Osakeyhtiö, toimittaja